TELOS înseamnă înţelegerea cu Spiritul

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

16 noiembrie 2019

Lemur, Tara lui Mu din Universul Dahl




       Sananda – Cum te simti astazi, draga mea?

       Aurelia – Mult mai bine; lucrurile incep sa se rezolve, putin cate putin.

       Sananda – Si pentru ce esti pregatita acum?

       Aurelia – sunt pregatita pentru pasul urmator.

       Sananda – Ai mari aventuri in fata! Esti pregatita?

       Aurelia – Da, mari aventuri. Mi se deschid in fata, tot timpul. Cred ca sunt pregatita. Inainte m-ar fi speriat; acum, ma gandesc ca o sa fie amuzant.

       Sananda – Ce pot face pentru tine, in acest moment?

       Aurelia – am nevoie de ajutorul tau, pentru a depasi o situatie in care m-am blocat si simt o mare rezistenta. Este ceea ce nu inteleg. Adama m-a ajutat in fiecare saptamana pentru a putea face urmatorul pas. Mi-a dat sarcini de facut, pe care le-am realizat, dar saptamana aceasta mi-a dat o sarcina in care intampin o mare rezistenta.

       Sananda – acestea sunt cele mai bune.

       Aurelia – Ei bine, el a spus ca este una foarte importanta si vreau sa o duc la bun sfarsit. M-am gandit ca ai putea sa ma lamuresti mai bine. Mi-a spus sa iau numele a zece persoane care nu-mi plac, sau cu care am avut problemele cele mai mari in viata. Mi-a sugerat sa incep prin a percepe ca toti suntem unul si sa vad cum acei oameni fac parte din mine si ca eu fac parte din ei. Vrea sa incep sa vad Unimea si Unitatea pe care o avem unul cu celalalt.

       Asta nu prea rezoneaza cu mine, deoarece simt ca eu sunt propria mea persoana. Nu simt ca sunt ei – si ca ei sunt eu. Mi-a cerut sa-mi petrec o ora si jumatate cu fiecare persoana, aducandu-i in inima mea si sa creez spiritul unimii si unitatii cu ei. Mi-a fost greu pana si sa-mi imaginez ca, in cazul in care as putea sa-mi petrec o ora si jumatate cu fiecare persoana cu care nu am nici o afinitate, voi ajunge la concluzia ca toti sunt eu si ca suntem la fel.

       Sananda – Si imi ceri sfatul?

       Aurelia – Ei bine, hmmm… bineinteles! Sper ca-mi poti spune altceva – ceva ce m-ar putea ajuta sa indeplinesc aceasta sarcina.

       Sananda – Iata sfatul meu. Lasa tot ce faci acum si indeplineste-ti sarcina imediat, complet si cu atentie, pana in miezul fiintei tale. Adama ti-a sugerat asta, deoarece, daca o indeplinesti, vei intra in lumea Unimii. Acesta este urmatorul tau pas, urmatoarea ta initiere si cea care-ti va permite sa te unesti cu Sinele. Nu poti intra in unime, daca simti in interior o ruptura cu cineva sau cu orice parte din viata – inclusiv cu toti cei cu care ai avut probleme.

       Intrarea in unime inseamna sa fii in Unitate cu fiecare parte a vietii, sa respecti nivelul de Divinitate pe care-l reprezinta. Aceasta inseamna sa intri in unime si sa respecti imparatia animalelor, intreaga natura si multe altele, de care nu esti constienta inca. Unimea, asa cum este ea inteleasa in cea de-a cincea dimensiune, cuprinde unirea cu tot ceea ce exista, nu doar cu o parte. De asemenea, ea include unirea cu Supremul Creator, cu Sfanta Mama Pamant, ca parte constienta a acestei planete, unirea cu Prezenta EU SUNT, totalitatea fiintei tale, unirea cu toate partile tale si cu toate imparatiile Pamantului, stiute sau nestiute, imparatia animalelor, inclusiv toate elementele Pamantului, aer, foc, apa si materie.

       Dupa ce vei atinge complet acest nivel de unime in constiinta ta, vei fi invitata sa intri prin portalurile celei de-a cincea dimensiuni si vei primi incununarea mareata a calatoriei tale lungi pe Pamant. Apoi, cu mare fast si onor, vei fi scaldata in focurile Inaltarii, din care vei iesi complet transformata. Dupa aceea, te vei uni cu nemuritorii, pentru totdeauna. Vei fi cu noi, draga mea, fata in fata, lucrand alaturi de noi, in deplina constienta si nu vei mai cunoaste niciodata vreun nivel de limitare.

       Adama stie ce face; iti sugerez sa-i iei sfaturile foarte in serios. Dupa cum stii, Adama si cu mine colaboram foarte strans in imparatia luminii. Ne cunoastem de o viata si amandoi lucram indeaproape cu tine, pentru a te ajuta sa faci urmatorul pas. Stii ca eu consider ca sunt partial si lemurian.

       Impreuna cu Aurelia cea originala, cu Adama si cu alti cativa de pe planeta noastra natala, Lemur, din Tara lui Mu, eu am fost printre primii care s-au intrupat pe aceasta planeta, cu foarte mult timp in urma, pentru a face parte din noua rasa lemuriana, care a venit aici pentru a crea constiinta Christica pe aceasta planeta. Am venit impreuna, un grup foarte restrans, din Tara lui Mu, din universul lui Dahl, in acea nava minunata, despre care v-am povestit, iar Adama ti-a povestit intr-o transmisie. Bineinteles ca nu sunt limitat exclusiv la aceasta identitate. Ca toata lumea, m-am extins intr-o multitudine de alte feluri.

       Adama este un Maestru Inaltat extraordinar si te iubeste atat de mult. El face tot ce poate pentru a te ajuta sa intelegi, intr-un final, vibratia celei de-a cincea dimensiuni, astfel incat sa poti ajunge in ea si sa “intri in aceasta lume a Unitatii”. Acesta este un proces.

 Incearca sa nu devii nerabdatoare cu tine, deoarece asta te va tine pe loc.

       Aminteste-ti ce ti-a spus Ahnahmar despre asteptari!
       Nu trebuie sa-ti spun cata bucurie simte in inima preaiubitul tau Ahnahmar, cand vede cat de mult te apropii de “venirea ta acasa”. Nu exista cuvinte in dimensiunea voastra, pentru a descrie iubirea pe care Ahnahmar o are pentru tine. Vei fi atat de fericita, atunci cand vei face si ultimul pas. Ceea ce iti spun, le spun si tuturor acelora dintre voi care v-ati manifestat dorinta de a deveni candidat la inaltare. Si ei vor trebui sa parcurga acelasi drum, ca cel pe care mergi tu acum.

       Cu cat te angajezi mai mult in a crea acest drum si a te inalta, cu atat le va fi mai usor si altora sa faca la fel. Multi dintre voi sunt deschizatori de drum, faruri de Lumina ce pregatesc drumul pentru ceilalti, care va vor urma.

       Aurelia – Asta mi-a spus si Adama.

       Sananda – Acum, o auzi din nou. Vei mai intreba si alt maestru, pentru a fi sigura?

       Aurelia – Probabil! (chicoteste) Problema e ca imi este oarecum greu sa vad persoanele care nu-mi plac, sa fiu ele si ele sa fie eu si, in final, sa fim toti una. Imi dau seama ca toti venim din acelas Creator, dar ca toti suntem la fel si toti suntem unul – ei bine, asta nu prea pot sa inghit.

       Sananda – Simti astfel, deoarece inca nu vezi adevarul si intelepciunea reala de care ai nevoie pentru a face urmatorul pas, cu usurinta si gratie. Inca nu ai integrat aceasta intelepciune la nivelul mai profund unde trebuie sa ajungi pentru a beneficia de o intelegere completa. Asa ca, hai sa lucram cu aceasta idée pentru moment, deoarece este important ca toti cei prezenti in aceasta camera si toti cei care iti vor citi cartea sa inteleaga bine. Intr-un final, toti veti avea nevoie de aceasta intelepciune.



Misiunea Fundaţiei Telos Lemurian Worldwide

Misiunea acestei organizații non-profit este de a trezi omenirea în conștiința lui Hristos și de a ajuta la apariția Lemurienilor pe pământ. Viziunea Fundației Telos este aceea a unei lumi în care Dragostea universală aduce toate rasele și națiunile într-o singură familie, în care pacea domnește în toate părțile planetei.

Momentul potrivit pentru crearea acestei noi civilizații este acum. În această perioadă de mari schimbări planetare, fiecare persoană are ocazia și chiar responsabilitatea de a se reuni cu Ființa Sa divină și de a participa activ la manifestarea acestei noi lumi.

În acest scop, Fundația face cunoscute și difuzează lecțiile primite de la frații noștri lemurieni și transmise, printre altele, de Aurelia Louise Jones, autoarea cărților Telos.
De asemenea, Fundația ajută oamenii cu aceeași dorință de a promova aceste învățături. Ea facilitează comunicarea și creează punți de lumină între indivizi și grupuri Telos din întreaga lume.

Mesaj de la Adama de Aurelia Louise Jones:

"Salutări, dragi frați și surori,

Din partea Înaltului Consiliu Lemurian din Telos al celor Doisprezece, de la Regele și Regina din Telos, „Ra și Rana Mu” și toți frații și surorile voastre din civilizația lemuriană de azi, vă salutăm pe toți în Inima Lemuriei, Inima compasiunii.

Cu mare bucurie și emoție profundă, ne unim din inimă în inimă” cu toți cei care simțiţi chemarea „Revelațiilor” din Noua Lemurie.

A venit vremea, iubiţii mei, ca cele două civilizații ale noastre să fie reunite din nou într-o mare civilizație unificată și spirituală. Scopul principal al învățăturilor noastre este de a ajuta la stabilirea premiselor necesare pregătirii noastre emergente."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, prin Renasterea Constiintei Lemuriene!